2014. április 3., csütörtök

Kakaós lepény

A recept a Nosalty-ról származik, annyi változtatással, hogy én a tetejét nem szórtam meg dióval, meggyel. Nagymamám is így készítette mindig.



Hozzávalók (4 személyre, 20*27cm-es tepsihez):
1db tojás
50g margarin
3dl tej
120g cukor
1cs vaníliás cukor
10g cukrozatlan kakaópor
1db citrom reszelt héja
220g Emese süteménypor
1cs sütőpor

Elkészítés:
A tojást és az olvasztott margarint habosra kevertem. Hozzáadtam a tej felét, a cukrot, vaníliás cukrot, kakaót, reszelt citromhéjat, majd egyneművé kevertem. Ezután a sütőporral elkevert liszthez hozzáadtam a tej másik felét, majd ezt is a masszához adtam, és jól kidolgoztam a tésztát.
Kivajazott, lisztezett tepsiben, 160 fokra előmelegített sütőben - tűpróbával - 55 percig sütöttem. Tálaláskor meghintettem porcukorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése