2015. január 17., szombat

Kókuszgolyó 1.

Azért 1., mert biztosan lesz 2. is.
Kétféle receptet nézegettem, és úgy tűnik, sikerült rosszul választanom. Ebben ugyanis elég sok margarin van, aminek aztán olyan domináns íze lett a kókuszgolyóban, hogy jócskán rontott az élvezeti értékén. Azért volt akinek ízlett, és nem csak nálunk, hiszen nagyon sokan készítik így, de engem sajnos nem nagyon emlékeztetett a nagyim készítette kókuszgolyókra (sajnos receptem nincsen), pedig azt szerettem volna újraalkotni.
De nem adom fel. Már nézegettem több receptet, amiben kevesebb a margarin (lehet, hogy teljesen el fogom hagyni) és több a rum és a sárgabaracklekvár. Hamarosan érkezik az újabb recept is :)


Hozzávalók:
200 g darált háztartási keksz (recept itt megtalálható)
100 g margarin
80 g porcukor
6 g natúr kakaópor
10 ml rum
25 g sárgabaracklekvár
5 ml tej (elhagyható)
20 g kókuszreszelék

 
Elkészítés:
A hozzávalókat - a kókuszreszelék kivételével - összegyúrom és egy órára hűtőbe teszem. Vizes kézzel golyókat formálok, majd meghempergetem őket kókuszreszelékben. Fogyasztásig hűtőben tárolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése