2015. február 22., vasárnap

Bounty

A receptet Bettitől lestem el, még tavaly, ezúton is köszönöm Neki! :)
Azonnal megtetszett, nem is most készítem először, de csak most kerül fel ide a blogba. A recepten annyit változtattam, hogy 40 gramm xilit helyett 50g krustálycukorral dolgoztam és kétféle bevonót is készítettem, ét- és tejcsokisat is.


Hozzávalók:
1 dl tej
40 g vaj
40 g cukor / xilit
20 g rizsdara
60 g kókuszreszelék
Tejcsokoládés bevonathoz:
50 g tejcsokoládé (Tibi)
10 g olaj
Étcsokoládé bevonathoz:
50 g étcsokoládé (Tibi)
10 g olaj


Elkészítés:
A tejet a vajjal és a cukorral felfőzöm, majd elzárom alatta a gázt és elkeverem benne a rizsdarát és a kókuszreszeléket. 20 percig hűlni hagyom, majd újabb 20 percre hűtőbe teszem. Ezután megformázom (lehet bonbonokat is, nálam most rudacskák lettek), majd újabb 20 percre fagyasztóba teszem. Ezalatt megolvasztom az olajjal elkevert csokoládékat, ezzel vonom be a masszából formázott rudakat. Megszórom kókuszreszelékkel, majd újra visszateszem a fagyasztóba dermedni. Tálalás előtt kb. fél órával kiveszem, hogy szobahőmérsékletűre melegedjenek.
Nagyon finom! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése