2016. március 14., hétfő

Palacsinta Emese süteményporból

Sokféle lisztből sütöttem már palacsintát, de nagy kedvencem ami Emese süteményporból készül. Szerintem ez a legfinomabb.
Az eredeti receptet Mézes Otthon oldalán találtam, ez alapján készítettem a gluténmentes változatot.


Hozzávalók (6 darabhoz):
125 g Emese Süteménypor
5 g kristálycukor
csipet só
200 ml tej
1 db tojás
50 ml szóda
8 ml olaj


Elkészítés:
A lisztet, a cukrot és a sót kimérem egy tálba, majd apránként hozzáadom a tejet, miközben folyamatosan kevergetem kézi habverővel, hogy ne legyen csomós. Hozzáadom a tojást is, ismét jól elkeverem. Végül a szódát és az olajat már fakanállal keverem hozzá. A tésztát nem pihentetem, azonnal sütöm a palacsintákat, forró palacsintasütőben, közepes lángon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése