2014. július 6., vasárnap

Kókuszos máktorta

Erre a receptre itt bukkantam rá, régóta szemeztem vele, kókusz- és mákimádóként tudtam, hogy egyszer sor kerül rá, hogy elkészítem, ma megtörtént. Teljes egészsében követtem a receptet, semmit nem változtattam, de meggylekvár helyett legközelebb szilvalekvárral fogom kipróbálni.


Hozzávalók (18cm-es tortaformához, 4 személyre):
3db tojás
50g barna cukor
90g darált mák
45g kókuszreszelék
130g meggylekvár


Elkészítés:
A tojások sárgáját a barna cukorral fehéredésig keverem, ez kb. 4 perc, majd fakanállal, óvatosan hozzáforgatom a tojások kemény habbá vert fehérjét. Ezután ugyanígy hozzáadom a mákot és a kókuszreszeléket is. 180 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt megsütöm (tűpróbát érdemes végezni). A formában hagyom kihűlni, majd kettévágom és megkenem meggylekvárral. Tetejét porcukorral díszítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése