2014. július 17., csütörtök

Palacsintatésztás zöldségek

A recept Bokréta Veronikáé, már akkor megtetszett, amikor először megláttam, és nagyon örülök, hogy kipróbáltam, mert nagyon, nagyon finom. Múlt héten 5-6 napig minden nap ezt kellett sütnöm :) Én gluténmentesen, Édesanyám fehérjeszegényen étkezik, ez a recept mindkettőnknek tökéletes, de nem csak mi szeretjük a családban :) Most, hogy patisszon- és uborkaszezon van, ebből a két zöldségből készítettem, de hamarosan másból is ki fogom próbálni. Köszönöm a receptet! :)


Hozzávalók:
450g patisszon
450g uborka
1db tojás
1,5dl tej
1,5dl víz
10g só
250g rizsliszt


Elkészítés:
A patisszont és az uborkát meghámozom, a patisszont kimagvalom, és kb. 0,5-1cm-es szeletekre vágom. Mindkét oldalukat besózom, majd állni hagyom. Ezalatt a palacsintatésztához habverő segítségével a hozzávalókból sűrű, csomómentes masszát keverek. A zöldségeket kb. fél óra elteltével papírtörlővel áttörlöm, majd megmártom a palacsintatésztában és bő, forró olajban néhány perc alatt mindkét oldalukat aranybarnára sütöm. Papírtörlőre szedem, hogy a felesleges olajat felitassam. Forrón tálalom.
Krumplipürét és tartármártást készítettem hozzá, de párolt rizzsel, sőt önmagában is nagyon finom.

Megjegyzés:
A maradék kevéske palacsintatésztát magában kisütöttem és elropogtattam, imádom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése